Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015:792 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4064) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (524) |
![]() FIODORCIUC, Daniela. Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 103-107. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015:792 | ||||||
Pag. 103-107 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Ca urmare a schimbărilor socioeconomice şi culturale ale lumii în care trăim apare necesitatea de a aborda din altă perspectivă procesul de evaluare în educație, care trebuie să fie interactiv și motivant pentru învățare. De aceea, sunt recomandate și alte posibilităţi, nonformale, de a-i pregăti pe elevi să răspundă adecvat la schimbările societăţii. Astfel, o tehnică formativă de evaluare a rezultatelor învățării este și teatrul social, care presupune consolidarea și evaluarea cunoștințelor elevilor. Deci se face legătura dintre formalul lecțiilor predate și punerea lor în practică prin intermediul teatrului social. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie nonformală, evaluare alternativă/ formativă, teatrul social, non-formal education, alternative/formative assessment, social theatre |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Fiodorciuc, D.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Ca urmare a schimbărilor socioeconomice şi culturale ale lumii în care trăim apare necesitatea de a aborda din altă perspectivă procesul de evaluare în educație, care trebuie să fie interactiv și motivant pentru învățare. De aceea, sunt recomandate și alte posibilităţi, nonformale, de a-i pregăti pe elevi să răspundă adecvat la schimbările societăţii. Astfel, o tehnică formativă de evaluare a rezultatelor învățării este și teatrul social, care presupune consolidarea și evaluarea cunoștințelor elevilor. Deci se face legătura dintre formalul lecțiilor predate și punerea lor în practică prin intermediul teatrului social.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>As a result of the socioeconomic and cultural changes of the world we live in, there is a need to approach the evaluation process in education from a different perspective, which must be interactive and motivating for learning. Therefore, other non-formal possibilities are recommended to prepare students to respond adequately to changes in society. Thus, social theater is also a formative technique for evaluating learning outcomes, which involves consolidating and evaluating students' knowledge. So the connection is made between the formality of the lessons taught and their implementation through social theater.</p></dc:description> <dc:source>Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice () 103-107</dc:source> <dc:subject>educaţie nonformală</dc:subject> <dc:subject>evaluare alternativă/ formativă</dc:subject> <dc:subject>teatrul social</dc:subject> <dc:subject>non-formal education</dc:subject> <dc:subject>alternative/formative assessment</dc:subject> <dc:subject>social theatre</dc:subject> <dc:title>Teatrul social – o metodă alternativă de evaluare formativă a rezultatelor școlare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>