Articolul precedent |
Articolul urmator |
82 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1:37.02 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Ioana-Corina. Metode utilizate în școala incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 195-201. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1:37.02 | ||||||
Pag. 195-201 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the given article, the problem of using didactic methods in order to make the teaching-learning-evaluation activity more efficient in the inclusive school is addressed. Didactic methodology represents the set of didactic methods and procedures used in the educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie Methods, procedures, methodology, inclusive school, teaching-learning-evaluation activity |
||||||
|