Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 21:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1:37.02 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
Probleme generale de didactică și metodică (1259) |
![]() ROTARU, Ioana-Corina. Metode utilizate în școala incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 195-201. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 7, 2024 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1:37.02 | ||||||
Pag. 195-201 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
In the given article, the problem of using didactic methods in order to make the teaching-learning-evaluation activity more efficient in the inclusive school is addressed. Didactic methodology represents the set of didactic methods and procedures used in the educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie Methods, procedures, methodology, inclusive school, teaching-learning-evaluation activity |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Metode utilizate în școala incluzivă"> <meta name="citation_author" content="Rotaru Ioana-Corina"> <meta name="citation_publication_date" content="2024"> <meta name="citation_collection_title" content="Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"> <meta name="citation_volume" content="Ediția 7"> <meta name="citation_firstpage" content="195"> <meta name="citation_lastpage" content="201"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/p-195-201_1.pdf">