Metode utilizate în școala incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
94 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-14 21:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1:37.02 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658)
Probleme generale de didactică și metodică (1259)
SM ISO690:2012
ROTARU, Ioana-Corina. Metode utilizate în școala incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 195-201.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Metode utilizate în școala incluzivă

CZU: 376.1:37.02

Pag. 195-201

Rotaru Ioana-Corina
 
Colegiul Naţional “Emil Racoviţă”, Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

In the given article, the problem of using didactic methods in order to make the teaching-learning-evaluation activity more efficient in the inclusive school is addressed. Didactic methodology represents the set of didactic methods and procedures used in the educational process.

Cuvinte-cheie
Methods, procedures, methodology, inclusive school, teaching-learning-evaluation activity

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Rotaru, I.</creatorName>
<affiliation>Colegiul Naţional “Emil Racoviţă”, Iaşi, România</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Metode utilizate în școala incluzivă</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2024</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>Methods</subject>
<subject>procedures</subject>
<subject>methodology</subject>
<subject>inclusive school</subject>
<subject>teaching-learning-evaluation activity</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>376.1:37.02</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2024</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the given article, the problem of using didactic methods in order to make the teaching-learning-evaluation activity more efficient in the inclusive school is addressed. Didactic methodology represents the set of didactic methods and procedures used in the educational process.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>