Fundamentele educației bazate pe încrederea în sine a elevilor cu cerințe educaționale speciale din învățământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
68 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-23 10:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:376.1.015.3 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2126)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656)
SM ISO690:2012
MORĂRAȘU, Laura-Monica. Fundamentele educației bazate pe încrederea în sine a elevilor cu cerințe educaționale speciale din învățământul primar. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 7 decembrie 2023, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2024, Ediția 7, pp. 154-163.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 7, 2024
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 7 decembrie 2023

Fundamentele educației bazate pe încrederea în sine a elevilor cu cerințe educaționale speciale din învățământul primar

CZU: 373.3:376.1.015.3

Pag. 154-163

Morărașu Laura-Monica12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Școala Gimnazială ”Miron Costin” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2024


Rezumat

Inclusive education in schools means making appropriate use of human, material and methodological resources for all children, so that every actor in the educational process learns and develops. It implies an educational partnership in which teachers, children, parents and others in the community participate together in the educational and teaching process. Every child with learning difficulties has the right to be seen as a child with opportunities for development, and how we address them is crucial to their image. Guidance should focus on the child, not the problem.

Cuvinte-cheie
inclusion, integration, self-reliance, special educational requirements, social and emotional integration