Stimularea interesului elevilor prin metode TIC la limba franceză
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
101 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-29 23:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091.32:004:811.133.1`243 (1)
Organizarea instruirii (552)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4240)
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (247)
SM ISO690:2012
BIVOL, Ninela. Stimularea interesului elevilor prin metode TIC la limba franceză. In: Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală, Ed. 3, 1 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2024, Ediţia 3, pp. 287-290. ISBN 978-9975-62-678-1. – ISBN; 978-9975-62-679-8 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10652996
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală
Ediţia 3, 2024
Conferința "Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală"
3, Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2023

Stimularea interesului elevilor prin metode TIC la limba franceză

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10652996
CZU: 37.091.32:004:811.133.1`243

Pag. 287-290

Bivol Ninela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 martie 2024


Rezumat

The article involves aspects about maintaining student interest during French language lessons. The teachers and science comprise an arsenal of methods which have the task to develop and form performances for those who learn. The implemented interactive methods in an acceptable climate, place the student in the middle of the educational process, that allow his abilities dynamics, improving curiosity, autonomy and the pleasure to learn. Thus, good relationships between teachers and students can create a positive attitude towards the educational process.

Cuvinte-cheie
concept, interes, profesor, metode interactive,

concept, interest, professor, interactive methods