Articolul precedent |
Articolul urmator |
101 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-29 23:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091.32:004:811.133.1`243 (1) |
Organizarea instruirii (552) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4240) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (247) |
SM ISO690:2012 BIVOL, Ninela. Stimularea interesului elevilor prin metode TIC la limba franceză. In: Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală, Ed. 3, 1 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2024, Ediţia 3, pp. 287-290. ISBN 978-9975-62-678-1. – ISBN; 978-9975-62-679-8 (PDF). DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10652996 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală Ediţia 3, 2024 |
||||||
Conferința "Probleme de lingvistică romano-germanică şi comunicare interculturală" 3, Chişinău, Moldova, 1 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10652996 | ||||||
CZU: 37.091.32:004:811.133.1`243 | ||||||
Pag. 287-290 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article involves aspects about maintaining student interest during French language lessons. The teachers and science comprise an arsenal of methods which have the task to develop and form performances for those who learn. The implemented interactive methods in an acceptable climate, place the student in the middle of the educational process, that allow his abilities dynamics, improving curiosity, autonomy and the pleasure to learn. Thus, good relationships between teachers and students can create a positive attitude towards the educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie concept, interes, profesor, metode interactive, concept, interest, professor, interactive methods |
||||||
|