Articolul precedent |
Articolul urmator |
69 0 |
SM ISO690:2012 RUSU, Natalia, ШЕРЕУЖЕВА, Анжелика. Математика и медицина точки соприкосновения. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 165-168. ISBN 978-9975-3405-3-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a IX-a, 2021 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 165-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul descrie posibilitățile de integrare a activităților educaționale mixte în planificarea demersului didactic pentru învățământul profesional tehnic. Unde sunt analizate avantajele și dezavantajele învățării mixte prin prisma pregătirii teoretice și practice, schimbărilor create de necesitatea digitalizării educaționale, cercetate avantajele și dezavantajele învățării la distanță și propuse softuri educaționale în cadrul pregătirii teoretice, recomandate pentru ambele tipuri de lecții soluții și argumente în favoare lor. |
||||||
Cuvinte-cheie învățământ profesional tehnic, inovaţii, învăţare mixtă, predare, Smart, platforme educaționale, softuri |
||||||
|