Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
898 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-06 12:36 |
SM ISO690:2012 DUHLICHER, Olga, MACOVEI, Dorina, FIODOROV, Victoria. Cooperative learning in the english language classroom. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 141-145. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 141-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea prin cooperare reprezintă modul de organizare a activităţii didactice pe grupuri mici, astfel încât – lucrând
împreună – elevii (studenţii) îşi maximizează atât propria învăţare, cât şi cea a celorlalţi colegi. Cercetările arată că
elevii (studenţii) care realizează sarcini de învăţare prin cooperare în grup tind să aibă performanţe, un număr mai mare
de competenţe sociale pozitive, o mai bună înţelegere a conţinuturilor şi deprinderilor pe care şi le formează.
Învăţarea prin cooperare trebuie utilizată în mod strategic. Cu timp şi răbdare, orice profesor, la orice nivel, poate
integra învăţarea prin cooperare în procesul de predare-învăţare. Cheia succesului constă în menţinerea unor rezultate
bune, răspunderea individuală şi de grup a elevilor (studenţilor) şi crearea unui mediu în sala de clasă în care să prevaleze
cooperarea. |
||||||
|