Cooperative learning in the english language classroom
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
898 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-06 12:36
SM ISO690:2012
DUHLICHER, Olga, MACOVEI, Dorina, FIODOROV, Victoria. Cooperative learning in the english language classroom. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2010, nr. 4(34), pp. 141-145. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 4(34) / 2010 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Cooperative learning in the english language classroom

Pag. 141-145

Duhlicher Olga, Macovei Dorina, Fiodorov Victoria
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2013


Rezumat

Învăţarea prin cooperare reprezintă modul de organizare a activităţii didactice pe grupuri mici, astfel încât – lucrând împreună – elevii (studenţii) îşi maximizează atât propria învăţare, cât şi cea a celorlalţi colegi. Cercetările arată că elevii (studenţii) care realizează sarcini de învăţare prin cooperare în grup tind să aibă performanţe, un număr mai mare de competenţe sociale pozitive, o mai bună înţelegere a conţinuturilor şi deprinderilor pe care şi le formează. Învăţarea prin cooperare trebuie utilizată în mod strategic. Cu timp şi răbdare, orice profesor, la orice nivel, poate integra învăţarea prin cooperare în procesul de predare-învăţare. Cheia succesului constă în menţinerea unor rezultate bune, răspunderea individuală şi de grup a elevilor (studenţilor) şi crearea unui mediu în sala de clasă în care să prevaleze cooperarea.