Articolul precedent |
Articolul urmator |
107 0 |
SM ISO690:2012 GEORGESCU, Patricia-Maria. Evaluarea calității produselor curriculare digitale. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 8-a, 27 noiembrie 2020, Chişinău. Chişinău: Policolor, 2020, Ediția a VIII-a, pp. 352-355. ISBN 978-9975-3405-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inovații pedagogice în sfera digitală Ediția a VIII-a, 2020 |
||||||
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală" Ediția a 8-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 352-355 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The evaluation of educational sites or virtual learning aids is quite difficult in terms of establishing criteria and benchmarks. In the case of web pages, the object to be evaluated is unstable, undefined, ambiguous. The document can be changed any time from unknown directions. The author can establish new links, directing openings to other areas of information. Often, non-specific information, advertisements, sponsor identification data, inter-institutional references, implicit aesthetic information, etc. can be found. In this article we aim to present the evaluation criteria of a virtual product. |
||||||
Cuvinte-cheie criteria, evaluation, web page, Site, technology, criterii, evaluare, pagină web, site, tehnologie |
||||||
|