Articolul precedent |
Articolul urmator |
150 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 12:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:908 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
Monografii regionale. Studiul unei localități (85) |
SM ISO690:2012 PANAGUȚA, Rodica. Proiectul – strategie oportună în studierea istoriei locale. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 31-35. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:908 | ||||||
Pag. 31-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul reformei din învăţământul preuniversitar din Republica Moldova, istoria nu mai poate fi abordată doar sub aspectul unui amalgam de evenimente, procese și fenomene, ci se recomandă structurarea ei ca conținut, idei şi sentimente, pe care le trezeşte în personalitatea elevilor. Abordarea elementelor de istorie locală este de natură să trezească interesul stimulând imaginaţia elevilor. Curriculum modernizat la Istorie (ediția 2019) plasează proiectul în prima linie a strategiilor recomandate pentru dezvoltarea competențelor specifice cât și pentru valorificarea istoriei locale. Articolul prezintă Proiectul educational cu caracter comunitar: „OAMENII DE LÂNGĂ NOI”, subtitlul: „Personalitățile – făuritorii istoriei” care schimba percepția despre necesitatea studierii, cunoașterii și valorificării istoriei locale. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect, istorie, valoare, gândire critică, istorie locală, project, history, value, critical thinking, local history |
||||||
|