Articolul precedent |
Articolul urmator |
131 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.1:005 (1) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276) |
Management (1905) |
SM ISO690:2012 DIMITRIU, Angela, PRODAN, Djulieta. Oportunități de formare a competențelor la elevii din învățământul profesional tehnic prin proiecte eTwinning. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 15-20. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.1:005 | ||||||
Pag. 15-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pregătirea profesională a elevilor din învățământul profesional tehnic este un proces complex de instruire, pe parcursul căruia ei dobândesc competențe necesare pentru cariera profesională. Toate sectoarele sunt importante pentru economia mondială și sunt în dezvoltare continuă la nivel internațional. Proiectele eTwinning sunt valorificate pentru dezvoltarea competențelor transversale la elevii, aspect care le va deschide noi oportunități de integrare profesională eficientă în orice ramură. O dimensiune importantă în implementarea proiectelor eTwinning este colaborarea internațională tematică dintre instituții din 45 de țări eTwinning, în baza a cinci criterii de calitate: inovație pedagogică, integrare curriculară, colaborare interinstituțională, utilizarea tehnologiilor, rezultate, impact și documentație. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe transversale, metoda Proiectului, proiecte eTwinning, pregătire profesională, învățămțnt profesional tehnic, transversal skills, project method, eTwinning projects. vocational training, vocational education |
||||||
|