Oportunități de formare a competențelor la elevii din învățământul profesional tehnic prin proiecte eTwinning
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
131 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.1:005 (1)
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (276)
Management (1905)
SM ISO690:2012
DIMITRIU, Angela, PRODAN, Djulieta. Oportunități de formare a competențelor la elevii din învățământul profesional tehnic prin proiecte eTwinning. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 15-20. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional"
Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022

Oportunități de formare a competențelor la elevii din învățământul profesional tehnic prin proiecte eTwinning

CZU: 377.1:005

Pag. 15-20

Dimitriu Angela1, Prodan Djulieta2
 
1 Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău,
2 Universitatea Cooperatist-Comercială din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 noiembrie 2023


Rezumat

Pregătirea profesională a elevilor din învățământul profesional tehnic este un proces complex de instruire, pe parcursul căruia ei dobândesc competențe necesare pentru cariera profesională. Toate sectoarele sunt importante pentru economia mondială și sunt în dezvoltare continuă la nivel internațional. Proiectele eTwinning sunt valorificate pentru dezvoltarea competențelor transversale la elevii, aspect care le va deschide noi oportunități de integrare profesională eficientă în orice ramură. O dimensiune importantă în implementarea proiectelor eTwinning este colaborarea internațională tematică dintre instituții din 45 de țări eTwinning, în baza a cinci criterii de calitate: inovație pedagogică, integrare curriculară, colaborare interinstituțională, utilizarea tehnologiilor, rezultate, impact și documentație.

The vocational training of students in vocational school is a complex training process, during which they acquire skills necessary for their professional career. All sectors are important to the world economy and are continuously developing internationally. eTwinning projects are used to develop transversal skills in students, an aspect that will open up new opportunities for effective vocational integration in any field. An important dimension in the eTwinning projects implementation is the international thematic collaboration between institutions from 45 eTwinning countries, based on five quality criteria, pedagogical innovation; curriculum integration; inter-institutional collaboration; use of technologies; results, impact and documentation.

Cuvinte-cheie
competenţe transversale, metoda Proiectului, proiecte eTwinning, pregătire profesională, învățămțnt profesional tehnic,

transversal skills, project method, eTwinning projects. vocational training, vocational education