Articolul precedent |
Articolul urmator |
85 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.2:37.02:811/821.135.1 (1) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 ZAGORODNIUC, Tatiana. Interdisciplinaritate și transdisciplinaritate în predarea limbii și literaturii române. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 109-111. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022 | ||||||
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional" Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.2:37.02:811/821.135.1 | ||||||
Pag. 109-111 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol se referă la pregătirea și motivarea elevilor pentru continuarea învățării pentru o lume în schimbare, formarea personalității și dezvoltarea creativității, sensibilității și a talentului, selectarea informației și folosirea ei în scopuri utile. Strategiile didactice cu caracter inter-și transdisciplinar urmăresc realizarea unităților de competență și dezvoltarea competențelor lingvistice și literar-lectorale, în scopul formării unui sistem de atitudini și valori a unei educații de calitate. Obiectivul articolului este de a ajuta elevul să învețe în ritm propriu și să fie evaluat în fucție de ceea ce știe, oferă elevilor posibilitatea de a participa activ, imaginația, creativitatea sa fiind cele care se evidențiază. |
||||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, competenţe specifice, strategii didactice, calitatea în educație |
||||||
|