Interdisciplinaritate și transdisciplinaritate în predarea limbii și literaturii române
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
85 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.2:37.02:811/821.135.1 (1)
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1392)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
SM ISO690:2012
ZAGORODNIUC, Tatiana. Interdisciplinaritate și transdisciplinaritate în predarea limbii și literaturii române. In: Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional, 6 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2022, pp. 109-111. ISBN 978-9975-155-96-0 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional 2022
Conferința "Proiectul educațional/comunitar – segment complementar procesului educațional"
Chişinău, Moldova, 6 octombrie 2022

Interdisciplinaritate și transdisciplinaritate în predarea limbii și literaturii române

CZU: 001.2:37.02:811/821.135.1

Pag. 109-111

Zagorodniuc Tatiana
 
Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2023


Rezumat

Prezentul articol se referă la pregătirea și motivarea elevilor pentru continuarea învățării pentru o lume în schimbare, formarea personalității și dezvoltarea creativității, sensibilității și a talentului, selectarea informației și folosirea ei în scopuri utile. Strategiile didactice cu caracter inter-și transdisciplinar urmăresc realizarea unităților de competență și dezvoltarea competențelor lingvistice și literar-lectorale, în scopul formării unui sistem de atitudini și valori a unei educații de calitate. Obiectivul articolului este de a ajuta elevul să învețe în ritm propriu și să fie evaluat în fucție de ceea ce știe, oferă elevilor posibilitatea de a participa activ, imaginația, creativitatea sa fiind cele care se evidențiază.

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, competenţe specifice, strategii didactice, calitatea în educație