Asistența psihologică cu privire la limbajul elevului: activitatea psihologului școlar și a logopedului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
135 1
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-29 14:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (760)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054)
SM ISO690:2012
DOLINSCHI, Cristina. Asistența psihologică cu privire la limbajul elevului: activitatea psihologului școlar și a logopedului. In: Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane, Ed. 1, 3 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău: FPC „PRIMEX-Com” SRL, 2021, pp. 141-148. ISBN 978-9975-159-01-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane 2021
Conferința "Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 3 decembrie 2021

Asistența psihologică cu privire la limbajul elevului: activitatea psihologului școlar și a logopedului

Psychological assistance regarding pupil language: the activity of the school psychologist and the speech therapist

CZU: 37.015.3

Pag. 141-148

Dolinschi Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2023


Rezumat

Odată cu modernizarea sistemului de învățământ, în mediul școlar accentul este pus pe dezvoltarea complexă a personalității elevilor, ținându-se cont de varietatea caracteristicilor individuale. Astfel, se impune consolidarea și extinderea serviciilor de asistență specializată în instituțiile de învățământ. Prezentul articol reflectă principalele aspecte ce țin de activitatea psihologului școlar și a logopedului în instituțiile de învățământ general din Republica Moldova.

With the modernization of the education system, in the school environment the emphasis is on the complex development of pupils personality, taking into account the variety of individual characteristics. Thus, it is necessary to consolidate and expand specialized assistance services in educational institutions. This article reflects the main aspects related to the activity of school psychologist and speech therapist in general education institutions in the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
asistenţă psihologică, asistență logopedică, limbaj, comunicare, direcții de activitate a psihologului,

psychological assistance, speech therapy assistance, language, communication, directions of activity of the psychologist