Articolul precedent |
Articolul urmator |
135 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-29 14:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (760) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4054) |
SM ISO690:2012 DOLINSCHI, Cristina. Asistența psihologică cu privire la limbajul elevului: activitatea psihologului școlar și a logopedului. In: Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane, Ed. 1, 3 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău: FPC „PRIMEX-Com” SRL, 2021, pp. 141-148. ISBN 978-9975-159-01-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane 2021 | ||||||
Conferința "Psihologia aplicativă din perspectiva abordărilor societale contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 141-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Odată cu modernizarea sistemului de învățământ, în mediul școlar accentul este pus pe dezvoltarea complexă a personalității elevilor, ținându-se cont de varietatea caracteristicilor individuale. Astfel, se impune consolidarea și extinderea serviciilor de asistență specializată în instituțiile de învățământ. Prezentul articol reflectă principalele aspecte ce țin de activitatea psihologului școlar și a logopedului în instituțiile de învățământ general din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie asistenţă psihologică, asistență logopedică, limbaj, comunicare, direcții de activitate a psihologului, psychological assistance, speech therapy assistance, language, communication, directions of activity of the psychologist |
||||||
|