Articolul precedent |
Articolul urmator |
106 0 |
SM ISO690:2012 GANGAN, Andrei. Cultura – ca factor ce determină consumul. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 336-337. ISBN 978-9975-45-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor Vol.3, 2014 |
||||||
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor" Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 336-337 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultura este cel mai important parametru ce determină viaţa de fiecare zi a populaţiei, precum şi a agenţilor economici, prin intermediul obiceiurilor şi tradiţiilor caracteristice dintr-o ţară, precum şi din cadrul anumitor regiuni a acestora. Cultura este determinată de un şir de parametri. Cei mai importanţi sunt: naţionalitatea, religia, condiţiile climaterice, etc. În cadrul Moldovei putem evidenţia 3 zone culturale: Nordul, Centrul şi Sudul Moldovei. Aceste zone au particularităţi specifice culturale. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură, subcultură, grup de referinţă, grup de apartenenţă, obiceiuri şi tradiţii, consum |
||||||
|