Cultura – ca factor ce determină consumul
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
106 0
SM ISO690:2012
GANGAN, Andrei. Cultura – ca factor ce determină consumul. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor, Ed. Vol.4, 15-23 noiembrie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Editura “Tehnica-UTM”, 2014, Vol.3, pp. 336-337. ISBN 978-9975-45-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor
Vol.3, 2014
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a colaboratorilor, doctoranzilor și studenţilor"
Vol.4, Chișinău, Moldova, 15-23 noiembrie 2013

Cultura – ca factor ce determină consumul


Pag. 336-337

Gangan Andrei
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 iulie 2023


Rezumat

Cultura este cel mai important parametru ce determină viaţa de fiecare zi a populaţiei, precum şi a agenţilor economici, prin intermediul obiceiurilor şi tradiţiilor caracteristice dintr-o ţară, precum şi din cadrul anumitor regiuni a acestora. Cultura este determinată de un şir de parametri. Cei mai importanţi sunt: naţionalitatea, religia, condiţiile climaterice, etc. În cadrul Moldovei putem evidenţia 3 zone culturale: Nordul, Centrul şi Sudul Moldovei. Aceste zone au particularităţi specifice culturale.

Cuvinte-cheie
cultură, subcultură, grup de referinţă, grup de apartenenţă, obiceiuri şi tradiţii, consum