Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 21:49 |
![]() ARSENE, Igor. Studiului privind relaţia îndrumător (metodist) – student în cadrul practicii psihopedagogice. In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 4, 7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2018, Ediția 4, pp. 5-10. ISBN 978-9975-131-67-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice Ediția 4, 2018 |
||||||
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice" Ediția 4, Chişinău, Moldova, 7 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 5-10 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article attempts to broaden the vision of previous studies on the relationship “guide-student” by approaching the subject from a new perspective. We use the idea of equality and covariance analysis cases successful students to suggest new strategies to facilitate teaching student’s skills development practitioners. Retrospective analysis of case study methods essential, impression fact that they are a mix of objective and subjective factors. |
||||||
Cuvinte-cheie student, teacher, guide relationship, guide – teacher trainee |
||||||
|