Studiului privind relaţia îndrumător (metodist) – student în cadrul practicii psihopedagogice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
182 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 21:49
SM ISO690:2012
ARSENE, Igor. Studiului privind relaţia îndrumător (metodist) – student în cadrul practicii psihopedagogice. In: Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice, Ed. Ediția 4, 7 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău: "VALINEX" SRL, 2018, Ediția 4, pp. 5-10. ISBN 978-9975-131-67-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice
Ediția 4, 2018
Conferința "Problemele acmeologice în domeniul Culturii fizice"
Ediția 4, Chişinău, Moldova, 7 decembrie 2018

Studiului privind relaţia îndrumător (metodist) – student în cadrul practicii psihopedagogice


Pag. 5-10

Arsene Igor
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2023


Rezumat

This article attempts to broaden the vision of previous studies on the relationship “guide-student” by approaching the subject from a new perspective. We use the idea of equality and covariance analysis cases successful students to suggest new strategies to facilitate teaching student’s skills development practitioners. Retrospective analysis of case study methods essential, impression fact that they are a mix of objective and subjective factors.

Cuvinte-cheie
student, teacher, guide relationship, guide – teacher trainee