Dezvoltarea creativității copiilor prin utilizarea metodelor activ-participative în educația pentru sănătate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
205 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 11:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.036 (23)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
PETRESCU, Elena, COJOCARI, Lidia. Dezvoltarea creativității copiilor prin utilizarea metodelor activ-participative în educația pentru sănătate . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 137-144. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p137-144
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.2, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Dezvoltarea creativității copiilor prin utilizarea metodelor activ-participative în educația pentru sănătate

Developing children's creativity through the use of activeparticipative methods in health education

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p137-144
CZU: 373.2.036

Pag. 137-144

Petrescu Elena12, Cojocari Lidia2
 
1 Grădinița P.N. Piticot, Buzau,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2023


Rezumat

This article addresses the topic of developing creativity to children 5-6 years through active-participative methods from the perspective of health education. As a result of the study, a slight improvement in performance was estimated (the increase of average level by 11.78% and less of the high level by 5.9%). The development of creativity is in fact a complex process, that includes phenomena of activation, stimulation and support, training; it is a complex process that takes place over time.

Cuvinte-cheie
creativity, children, active-participative methods, health education