Eficientizarea procesului educațional la disciplina Biologie pe baza principiului lateralizării echilibrate a informației
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
286 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.4:57 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Științe biologice în general (3591)
SM ISO690:2012
CUŢULAB, Ala. Eficientizarea procesului educațional la disciplina Biologie pe baza principiului lateralizării echilibrate a informației. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 123-128. ISBN 978-9975-50-296-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 11, Vol. I, 2022
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică"
Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022

Eficientizarea procesului educațional la disciplina Biologie pe baza principiului lateralizării echilibrate a informației

CZU: 37.018.4:57

Pag. 123-128

Cuţulab Ala
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2023


Rezumat

The learning process is the basic tool through which the interconnection between education and society is achieved, which contributes to the development and training of future specialists. All the mental processes involved in the learning process are carried out thanks to the intervention of the nervous system, mainly the brain being the organ responsible for storing, processing and memorizing information.

Cuvinte-cheie
education, learning, skills, improvement, cerebral hemispheres, creativity