Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.4:57 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Științe biologice în general (3591) |
SM ISO690:2012 CUŢULAB, Ala. Eficientizarea procesului educațional la disciplina Biologie pe baza principiului lateralizării echilibrate a informației. In: Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. Ediţia a XI-a, 7 octombrie 2022, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 11, Vol. I, pp. 123-128. ISBN 978-9975-50-296-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 11, Vol. I, 2022 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Ediţia a XI-a, Bălți, Moldova, 7 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.4:57 | ||||||
Pag. 123-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The learning process is the basic tool through which the interconnection between education and society is achieved, which contributes to the development and training of future specialists. All the mental processes involved in the learning process are carried out thanks to the intervention of the nervous system, mainly the brain being the organ responsible for storing, processing and memorizing information. |
||||||
Cuvinte-cheie education, learning, skills, improvement, cerebral hemispheres, creativity |
||||||
|