Articolul precedent |
Articolul urmator |
456 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 18:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
342.72:376-053.2 (1) |
Drepturile fundamentale. Drepturile omului. Drepturi și îndatoriri ale cetățenilor (933) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 JAVERDAN, Tatiana, CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Drepturile copilului cu dizabilităţi prin prisma protecţiei juridico-sociale şi speciale. In: Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene, Ed. 1, 27 ianuarie 2022, Chisinau. Chişinău: Adrilang, 2022, pp. 214-218. ISBN 978-9975-3423-8-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene 2022 | ||||||
Conferința "Mecanisme naționale și internaționale de protecție a drepturilor omului în contextul valorilor europene" 1, Chisinau, Moldova, 27 ianuarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 342.72:376-053.2 | ||||||
Pag. 214-218 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The content of the article refers to the issue of disability in all its diversity and complexity. It is about the conceptual delimitations, as aspects of study and analysis for the understanding of the political, scientific, social, cultural, economic and other evolutions, related to the attitudinal sphere, from the points of view on the direct approaches both at personal and to the collective, community, but especially at the level of the authorities. The quality of life depends on the development and promotion of policies related to respect for human rights, the climate in the field of ensuring equal opportunities for assertion and development of the potential of all citizens. |
||||||
Cuvinte-cheie person with disabilities, incapacity, legal and social protection, special protection., persoană cu dizabilități, incapacitate, protecţie juridico-socială, protecție specială. |
||||||
|