Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 23:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.43:159.942+316.6 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
Psihologie (3513) |
Psihologie socială (1002) |
![]() BARBU, Elena Gabriela. Pedagogia culturii emoționale - știință a educației orientată spre formarea competențelor sociale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 134-141. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.134-141 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.134-141 | ||||||
CZU: 37.013.43:159.942+316.6 | ||||||
Pag. 134-141 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea prezintă argumente științifice ce vizează pedagogia culturii emoționale ca știință a educației orientată spre formarea competenței de comunicarea socială care este stimulată dintotdeauna printr-un spectacol de emoții. Importanța coeficientului emoțional în dezvoltarea personalității primește o valoare mult mai mare. Emoțiile asigură, supraviețuirea, luarea deciziilor, stabilirea limitelor, comunicarea eficientă, plăcută. Cultura emoțională integrează calități și capacități emoționale, comunicative ce asigură conștientizarea, acceptarea și reglarea stărilor și sentimentelor atât personale, cât și ale altora și determină succesul interacțiunilor interpersonale și dezvoltarea personală. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogia culturii emoționale, cultură emoţională, competenţe sociale, pedagogy of emotional culture, emotional culture, Social competence |
||||||
|