Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 17:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.851+004:373.5 (1) |
Educație (14852) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4275) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2137) |
![]() DRUŢA, Rodica. Instrumente didactice online - parte componentă a integrării TIC la instruirea matematicii în liceu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 119-128. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.119-128 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.119-128 | ||||||
CZU: 372.851+004:373.5 | ||||||
Pag. 119-128 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea matematicii în liceu se axează pe procesul de formare și dezvoltare a competențelor specifice, care ulterior vor constitui bază în continuarea studiilor și integrarea activă în viața socială. Studiul internațional PISA 2018 ne oferă o diagnoză tristă referitor la formarea competențelor elevilor la matematică. În articol sunt propuse recomandări privind crearea și aplicarea activităților motivante la lecțiile de matematică în liceu, utilizând instrumente didactice digitale, în scopul formării competențelor specifice la matematică. |
||||||
Cuvinte-cheie instrumente online, aplicaţii educaţionale, platforme educaționale, tehnologii digitale, online tools, educational applications, educational platforms, digital technologies, tools for creating didactic materials, ICT integration, e-learning |
||||||
|