Instrumente didactice online - parte componentă a integrării TIC la instruirea matematicii în liceu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
386 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-06 17:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.851+004:373.5 (1)
Educație (14852)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4275)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2137)
SM ISO690:2012
DRUŢA, Rodica. Instrumente didactice online - parte componentă a integrării TIC la instruirea matematicii în liceu. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 119-128. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.119-128
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Instrumente didactice online - parte componentă a integrării TIC la instruirea matematicii în liceu

Online teaching tools - component part of ICT in mathematics teaching in high school

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.119-128
CZU: 372.851+004:373.5

Pag. 119-128

Druţa Rodica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

Învățarea matematicii în liceu se axează pe procesul de formare și dezvoltare a competențelor specifice, care ulterior vor constitui bază în continuarea studiilor și integrarea activă în viața socială. Studiul internațional PISA 2018 ne oferă o diagnoză tristă referitor la formarea competențelor elevilor la matematică. În articol sunt propuse recomandări privind crearea și aplicarea activităților motivante la lecțiile de matematică în liceu, utilizând instrumente didactice digitale, în scopul formării competențelor specifice la matematică.

Learning mathematics in high school focuses on the process of training and developing specific skills, which will later form the basis for continuing studies and active integration into social life. The international study PISA 2018 gives us a sad diagnosis regarding the formation of students' skills in mathematics. This article provides us with useful information for the creation and application of motivating activities in high school mathematics lessons, using digital didactic tools, which will later contribute to the training and development of specific mathematics skills.

Cuvinte-cheie
instrumente online, aplicaţii educaţionale, platforme educaționale, tehnologii digitale,

online tools, educational applications, educational platforms, digital technologies, tools for creating didactic materials, ICT integration, e-learning