Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
278 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 15:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:37.013.75+519.17 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3923) |
Analiză combinatorică. Teoria grafurilor (115) |
SM ISO690:2012 BOSTAN, Marina. Aspecte metodologice privind prelucrarea datelor experimentale pedagogice aplicând criteriile φ*- Fisher și U-Mann-Whitney. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 108-118. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.108-118 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.108-118 | |||||||
CZU: 378:37.013.75+519.17 | |||||||
Pag. 108-118 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articolul respectiv sunt prezentate rezultatele experimentului pedagogic privind studierea „Teoriei Grafurilor” in sistemul universitar din perspectiva implementării noilor tehnologii informaționale. Prelucrarea datelor statistice s-a realizat aplicând criteriile neparametrice φ* - transformare unghiulară Fisher și U-Mann-Whitney. Sunt punctate concluziile centrale care țin de experimentul realizat. |
|||||||
Cuvinte-cheie experiment pedagogic, criterii neparametrice, criteriul φ* - transformarea unghiulară a lui Fisher, criteriul Mann-Whitney, fiabilitatea statistică, nivelul de semnificație, pedagogical experiment, non-parametric criteria, φ* criterion - Fisher's angular transformation, Mann-Whitney criterion, statistical reliability, significance level |
|||||||
|