Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
356 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 15:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:378.147+004 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1225) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2581) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4207) |
SM ISO690:2012 CABAC, Valeriu. Concepția cursului universitar „Didactica Informaticii”. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 7-20. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.7-20 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.7-20 | ||||||
CZU: 37.02:378.147+004 | ||||||
Pag. 7-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este propusă pentru discuții o viziune modernă a cursului universitar „Didactica informaticii”. Obiectul de studiu al didacticii este considerată „relația didactică”, care leagă un profesor, un elev și un conținut. Relația didactică poate fi vizualizată prin triunghiul didactic. Ultimul „dictează” structura cursului. |
||||||
Cuvinte-cheie didactica generală, didactica disciplinei, relația didactică, transpoziția didactică, reprezentările, contractul didactic, didactics general, didactics of discipline, didactic relationship, didactic transposition, representations, didactic contract |
||||||
|