Concepția cursului universitar „Didactica Informaticii”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
356 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 15:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:378.147+004 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1225)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2581)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4207)
SM ISO690:2012
CABAC, Valeriu. Concepția cursului universitar „Didactica Informaticii”. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 3(29), pp. 7-20. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.7-20
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(29) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Concepția cursului universitar „Didactica Informaticii”

The concept of the "Informatics Didactics" university course

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v29i3.7-20
CZU: 37.02:378.147+004

Pag. 7-20

Cabac Valeriu
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

În articol este propusă pentru discuții o viziune modernă a cursului universitar „Didactica informaticii”. Obiectul de studiu al didacticii este considerată „relația didactică”, care leagă un profesor, un elev și un conținut. Relația didactică poate fi vizualizată prin triunghiul didactic. Ultimul „dictează” structura cursului.

In the article, a modern vision of the "Informatics Didactics" university course is proposed for discussion. The object of study of didactics is considered the "didactic relationship", which connects a teacher, a student and a content. The didactic relationship can be visualized through the didactic triangle. The latter "dictates" the structure of the course.

Cuvinte-cheie
didactica generală, didactica disciplinei, relația didactică, transpoziția didactică, reprezentările, contractul didactic,

didactics general, didactics of discipline, didactic relationship, didactic transposition, representations, didactic contract