Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 20:31 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2:616.89-008.434 (1) |
Psihologie (3397) |
Psihiatrie. Psihiatrie patologică. Psihopathologie. Frenopatii. Psihoze. Anomalii mintale. Stări morbide mintale. Tulburări de comportament şi emoţionale (289) |
SM ISO690:2012 PURCARU, Gheorghe-Ionuț, MAXIMCIUC, Victoria. Influența tulburărilor de limbaj asupra stimei de sine la școlarul mic.. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 372-377. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2:616.89-008.434 | ||||||
Pag. 372-377 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Language disordes are one of the most common childhood disorders. Language is a means of communication and knowledge for the child. The impossibility of communicating through verbal language attracts delays in the child′s development and may affect the self-esteem of elementary school students. Self-esteem play an important role in the self-image and self-esteem is vital to our psychological balance. |
||||||
Cuvinte-cheie self-esteem, self-image, language disorders, language |
||||||
|