Diminuarea eșecului școlar la copiii cu tulburare de limbaj
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
338 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 21:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.37:371.212.7 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
PURCARU , Ioana-Dana, MAXIMCIUC, Victoria. Diminuarea eșecului școlar la copiii cu tulburare de limbaj. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 369-372.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022

Diminuarea eșecului școlar la copiii cu tulburare de limbaj

CZU: 376.37:371.212.7

Pag. 369-372

Purcaru Ioana-Dana, Maximciuc Victoria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2022


Rezumat

The role of the language in the mental development of the child is enormous. The language disorders can cause, for children of a very young age, difficulty to integrate in the collective of children and to relate with those around, and for pupils the refusal to go to school by adopting a negative attitude towards learning thus leading to school failure. By the present research we wanted to highlight this aspect.

Cuvinte-cheie
language disorders, language, school failure, pupils, research