Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 21:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.37:371.212.7 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 PURCARU , Ioana-Dana, MAXIMCIUC, Victoria. Diminuarea eșecului școlar la copiii cu tulburare de limbaj. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 369-372. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.37:371.212.7 | ||||||
Pag. 369-372 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The role of the language in the mental development of the child is enormous. The language disorders can cause, for children of a very young age, difficulty to integrate in the collective of children and to relate with those around, and for pupils the refusal to go to school by adopting a negative attitude towards learning thus leading to school failure. By the present research we wanted to highlight this aspect. |
||||||
Cuvinte-cheie language disorders, language, school failure, pupils, research |
||||||
|