Articolul precedent |
Articolul urmator |
217 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-02 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376:004 (7) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria. Problema digitalizării a persoanelor cu dizabilități. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 288-291. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022 | ||||||
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective" 1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376:004 | ||||||
Pag. 288-291 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the issue of digitization of people with disabilities.In the specialized literature, there is no clear definition regarding the training of digital skills of people with disabilities, what they can include and how they should be trained.Some works are mentioned in which the application of digital platforms for children with disabilities is proposed and what are their advantages, but we find fewer digital platforms for this category of children at the primary and secondary level. |
||||||
Cuvinte-cheie persons with disabilities, information technologies, Digital skills, , educational platforms, digital applications |
||||||
|