Strategii specifice în asigurarea corelației predare-învățare- evaluare la lecția de educație muzicală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
233 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-17 16:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.1.036:78(072) (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143)
Muzică (1828)
SM ISO690:2012
BUMBU, Lilia. Strategii specifice în asigurarea corelației predare-învățare- evaluare la lecția de educație muzicală. In: Interuniversitaria, Ed. 18, 15 aprilie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2022, Ediția 18, Vol.3, pp. 171-175. ISBN 978-9975-50-282-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 18, Vol.3, 2022
Conferința "Interuniversitaria"
18, Bălți, Moldova, 15 aprilie 2022

Strategii specifice în asigurarea corelației predare-învățare- evaluare la lecția de educație muzicală

CZU: 373.1.036:78(072)

Pag. 171-175

Bumbu Lilia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2022


Rezumat

In the didactic activity the problem of the musical content, of the musical idea, of the musical image is one of the main problems of the musical art. What is the way of expressing the musical image, what are the means of its realization, are rhetorical questions to some extent. The answer, however, is, and it is - intonation. Intonation is the initial form, the foundation of the musical-aesthetic reaction.

Cuvinte-cheie
strategy, intonation, musical content, musical idea, musical image.