Autoevaluarea. Procedură birocratică sau premisă managementului calității?
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
264 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-11 16:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.585+005.6 (1)
Operații în management. Direcții (301)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139)
SM ISO690:2012
DUCA, Diana. Autoevaluarea. Procedură birocratică sau premisă managementului calității? In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 3, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2022, Ediția 3, pp. 197-200. ISBN 978-9975-45-821-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale
Ediția 3, 2022
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale"
3, Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022

Autoevaluarea. Procedură birocratică sau premisă managementului calității?

Self-evaluation. Bureaucratic procedure or premise of the quality management?

CZU: 005.585+005.6

Pag. 197-200

Duca Diana
 
Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”
 
 
Disponibil în IBN: 29 noiembrie 2022


Rezumat

Self-assessment is the most important process from everything that means quality assurance. This is one of the most essential ways to ensure self-regulation, optimization and revision of functioning and development in real time. In order not to cause fear and distrust (which, in turn, generates false data), methods of quality assessment should be voluntarily adopted at the institution level. But this assumption is best realized in the form of self-assessment.

Autoevaluarea este cel mai important proces din tot ce înseamnă asigurarea calității. Ea este una din modalitățile esențiale prin care se asigură autoreglarea, optimizarea și revizuirea funcționării și dezvoltării în timp real. Pentru a nu genera frică și neîncredere (care, de fapt, generează la rândul lor, date false), modalitățile de evaluare a calității trebuie să fie asumate în mod voluntar la nivel de instituție. Iar această asumare se realizează cel mai bine sub forma autoevaluării.

Cuvinte-cheie
self-assessment, evaluation, effective management, quality system, technologization, added value,

autoevaluare, evaluare, management eficient, sistem de calitate, tehnologizare, valoare adăugată