Articolul precedent |
Articolul urmator |
264 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 16:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.585+005.6 (1) |
Operații în management. Direcții (301) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 DUCA, Diana. Autoevaluarea. Procedură birocratică sau premisă managementului calității? In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 3, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2022, Ediția 3, pp. 197-200. ISBN 978-9975-45-821-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale" 3, Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.585+005.6 | ||||||
Pag. 197-200 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Self-assessment is the most important process from everything that means quality assurance. This is one of the most essential ways to ensure self-regulation, optimization and revision of functioning and development in real time. In order not to cause fear and distrust (which, in turn, generates false data), methods of quality assessment should be voluntarily adopted at the institution level. But this assumption is best realized in the form of self-assessment. |
||||||
Cuvinte-cheie self-assessment, evaluation, effective management, quality system, technologization, added value, autoevaluare, evaluare, management eficient, sistem de calitate, tehnologizare, valoare adăugată |
||||||
|