Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-01 10:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
172+37.015.3 (1) |
Filosofie morală. Etică. Filosofie practică (406) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
SM ISO690:2012 BĂLAN, Marin. Întrebările existențiale în educație. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 3, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2022, Ediția 3, pp. 19-27. ISBN 978-9975-45-821-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale" 3, Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 172+37.015.3 | ||||||
Pag. 19-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Teachers usually avoid approaching children's existential questions, especially if they are related to death. They invoke both the fact that existential questions are accompanied, in many cases, by intense emotions, and a lack of their didactic and pedagogical preparation for such subjects. But are children really protected if we try to keep them at bay in such situations? The problem I raise in this study is to what extent the existential questions are found, as a topic, in the curricula for Religion, Civic Education, and Philosophy for Children. |
||||||
Cuvinte-cheie civic education, philosophy for children, question, existential question, story, religion, educație civică, filosofie pentru copii, întrebare, întrebare existențială, poveste, religie |
||||||
|