Impactul contabilității creative asupra situațiilor financiare și performanței entității
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
288 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 08:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657.1:334.7:005.332.1 (1)
Contabilitate (941)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (977)
Activități manageriale (431)
SM ISO690:2012
BAGOS (CALANCEA), Eugenia. Impactul contabilității creative asupra situațiilor financiare și performanței entității. In: Reconsiderarea rolului profesiei contabile. Acționăm astăzi pentru provocările generate de viitor, 31 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2022, pp. 52-55. ISBN 978-9975-159-78-4. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6786843
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconsiderarea rolului profesiei contabile. Acționăm astăzi pentru provocările generate de viitor 2022
Simpozionul "Reconsiderarea rolului profesiei contabile. Acționăm astăzi pentru provocările generate de viitor"
Chişinău, Moldova, 31 martie 2022

Impactul contabilității creative asupra situațiilor financiare și performanței entității

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6786843
CZU: 657.1:334.7:005.332.1

Pag. 52-55

Bagos (Calancea) Eugenia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2022


Rezumat

This article aims to define the notion of creative accounting, alongside with presentation of the impact of such techniques usage on the financial statements of a company as well as on it’s performance. The linkage between the creative accounting and the necessity of the managers to present a specific performance of the company alongside with avoidance of damages on the company’s image is clearly identified. Reliability and the benefit of financial or performance information determined using creative accounting, is significantly deteriorated, this is why, usage of creative accounting should be limited, by promotion of fair accounting practices by governances and auditors of companies.

Cuvinte-cheie
creative accounting, financial statements, financial performance, ethics of creative accounting, accounting norms