Articolul precedent |
Articolul urmator |
461 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-30 15:15 |
SM ISO690:2012 CEBAN, Veronica. Repere teoretice ale educației parentale pozitive. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 92-100. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 92-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
De-a lungul timpului, familia a constituit principalul mediu de dezvoltare a membrilor ei. Modificările profunde şi rapide ale mediului social, în condiţiile unor destructurări şi deconstrucţii marcate de perioada postmodernităţii, au efecte dintre cele mai semnificative în spaţiul familial. În acest articol dorim să accentuăm necesitatea și importanța programelor de educație parentală, care au drept scop ajutorarea familiilor aflate în dificultate la diferite perioade de vârstă. Prescripţiile instituţionale, generate de promovarea actualelor valori, devin norme care obligă familiile să se adapteze noilor ideologii şi să experimenteze noi practici în relaţia cu copiii. De cele mai multe ori, aceste experimente aduc cu sine un val de consecințe, care se răsfrâng, deseori, negativ asupra relațiilor părinți – copii. Astfel, educația parentală pozitivă devine tot mai actuală și primordială în secolul când tehnologiile informaționale sunt în topul popularității, iar relația părinte – copil devine extrem de vulnerabilă. |
||||||
Cuvinte-cheie educație parentală, educație parentală pozitivă, familie, educație pentru familie |
||||||
|