Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 22:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033:574+373.24 (1) |
Educație (14852) |
Ecologie generală şi biodiversitate (806) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2137) |
![]() BUZENCO, Aurica, CHETRARI, Liudmila. Procesualitatea formării culturii ecologice la preșcolari din perspectiva parteneriatului educațional. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 6-11. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.2, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033:574+373.24 | ||||||
Pag. 6-11 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Necesitatea formării culturii ecologice la preșcolari reprezintă simbioza conștiinței individuale și a celei sociale de a percepe natura ca parte componentă a existenței umane. Formarea și dezvoltarea culturii ecologice, a simțului responsabilității pentru mediul se formează printr-un parteneriat eficient. Cultura ecologică vizează o activitate specifică de educație a personalității, orientată spre armonizarea relațiilor cu mediul ambiant. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură ecologică, parteneriat educaţional, preşcolari, Ecological culture, educational partnership, preschoolers |
||||||
|