Procesualitatea formării culturii ecologice la preșcolari din perspectiva parteneriatului educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
313 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 22:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.033:574+373.24 (1)
Educație (14877)
Ecologie generală şi biodiversitate (806)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143)
SM ISO690:2012
BUZENCO, Aurica, CHETRARI, Liudmila. Procesualitatea formării culturii ecologice la preșcolari din perspectiva parteneriatului educațional. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.2, pp. 6-11. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.2, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Procesualitatea formării culturii ecologice la preșcolari din perspectiva parteneriatului educațional

CZU: 37.033:574+373.24

Pag. 6-11

Buzenco Aurica, Chetrari Liudmila
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 14 septembrie 2022


Rezumat

Necesitatea formării culturii ecologice la preșcolari reprezintă simbioza conștiinței individuale și a celei sociale de a percepe natura ca parte componentă a existenței umane. Formarea și dezvoltarea culturii ecologice, a simțului responsabilității pentru mediul se formează printr-un parteneriat eficient. Cultura ecologică vizează o activitate specifică de educație a personalității, orientată spre armonizarea relațiilor cu mediul ambiant.

The need of ecological culture formation in preschoolers represents the symbiosis of the individual and social consciousness to perceive nature as a component part of human existence. The formation of an ecological culture, of a sense of responsibility and solidarity between individuals for the preservation and improvement of the environment, can be achieved through an effective partnership. Ecological culture pursues a specific activity of personality development oriented towards the establishment of a harmonious relationship with the environment.

Cuvinte-cheie
cultură ecologică, parteneriat educaţional, preşcolari,

Ecological culture, educational partnership, preschoolers

Crossref XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'>
<head>
<doi_batch_id>ibn-163701</doi_batch_id>
<timestamp>1719624196</timestamp>
<depositor>
<depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name>
<email_address>[email protected]</email_address>
</depositor>
</head>
<body>
<collection>
<collection_metadata>
<full_title>Dialog intercultural polono-moldovenesc</full_title>
</collection_metadata>
<collection_issue>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<isbn>978-9975-76-207-6</isbn>
</collection_issue>
<collection_article publication_type='full_text'><titles>
<title>Procesualitatea formării culturii ecologice la preșcolari din perspectiva parteneriatului educațional</title>
</titles>
<contributors>
<person_name sequence='first' contributor_role='author'>
<given_name>Aurica</given_name>
<surname>Buzenco</surname>
</person_name>
<person_name sequence='additional' contributor_role='author'>
<given_name>Liudmila</given_name>
<surname>Chetrari</surname>
</person_name>
</contributors>
<publication_date media_type='print'>
<year>2022</year>
</publication_date>
<pages>
<first_page>6</first_page>
<last_page>11</last_page>
</pages>
</collection_article>
</collection>
</body>
</doi_batch>