Posibilitățile digitalizării în desfășurarea serviciului psihologic în condițiile noi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
219 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-08 14:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:616-036.21+004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Patologie. Medicină clinică (6964)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria. Posibilitățile digitalizării în desfășurarea serviciului psihologic în condițiile noi. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 117-121. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Posibilitățile digitalizării în desfășurarea serviciului psihologic în condițiile noi

CZU: 37.015.3:616-036.21+004

Pag. 117-121

Maximciuc Victoria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

În articol este abordată problema aplicării surselor digitale în funcționarea serviciului psihologic. Datorită pandemiei au avut loc multe schimbări, dar totuși prin aplicarea surselor digitale s-a pus accentul pe calitate și dreptul fiecărui copil la educație. Timp de trei ani s-au realizat mai multe instuiri pentru cadre didactice prin aplicarea diferitor platforme educaționale privind predarea-învățarea-evaluare pe disciplinele școlare, însă aplicarea platformelor educaționale în activitatea serviciului psihologic a rămas în umbră. Studiul teoretic a depistat unele lacune privind formarea unor abilități speciale digitale la psihologi, număr mic de platforme educaționale care pot fi utilizate în activitatea psihologului. Scopul cercetării constă în evaluarea nevoilor și elaborarea unei lucrări metodologice privind aplicarea platformelor educaționale și surselor digitale în activitatea psihologului din instituție de învățământ general.

The article addresses the issue of applying digital sources in the operation of the psychological service. Many changes have taken place due to the pandemic, but still through the application of digital sources, emphasis has been placed on the quality and the right of every child to education. For three years, several trainings for teachers were carried out by applying different educational platforms on teaching-learning-assessment on school subjects, but the application of educational platforms in the activity of the psychological service stayed away. The theoretical study noted some gaps in the formation of special digital skills in psychology, a small number of educational platforms that can be used in the work of the psychologist. The purpose of the research is to assess the needs and develop a methodological paper concerning the application of educational platforms and digital sources in the work of the psychologist ahe general education institution.

Cuvinte-cheie
pandemie, serviciul psihologic, competenţe digitale, surse digitale, platforme digitale,

pandemic, psychological service, Digital skills, digital sources, digital platforms