Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
787 216 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-26 15:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8 (302) |
Psihologie (3515) |
SM ISO690:2012 CALANCEA, Angela. Desfășurarea terapiei cognitiv-comportamentale in ameliorarea simptomelor depresiei, anxietății generalizate și anxietății sociale la adolescenți. Studiu de caz. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2022, nr. 2(28), pp. 87-97. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.87-97 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(28) / 2022 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v28i2.87-97 | ||||||
CZU: 159.922.8 | ||||||
Pag. 87-97 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adolescenții se caracterizează prin particularități distincte ale sferei afective, iar condițiile biosociale declanșează defavorizări afective relevate printr-un nivel avansat al depresiei și anxietății. Aceasta se agravează, la etapa actuală, ca urmare a faptului că orientările valorice și de conținut au devenit mai difuze, iar personalitatea adolescentului, este din ce în ce mai predispusă către dereglări ale sferei afective, psihice, cognitive și comportamentale. În acest articol au fost elucidare mecanismele ce determină apariția tulburărilor emoționale la adolescenți, a fost demonstrată posibilitatea diminuării tulburărilor emoționale la adolescenți, a fost utilizat modelul terapiei cognitiv comportamentale pentru ameliorarea simptomelor depresiei, anxietății generalizate și anxietății sociale. la adolescenți |
||||||
Cuvinte-cheie adolescenţi, anxietatea generalizată, anxietate socială, depresie, emoţii, sfera afectivă, adolescents, generalized anxiety, social anxiety, depression, emotions, affective sphere |
||||||
|