Tendințele și provocările viitoare în educația fizică și sport
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
484 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 09:22
SM ISO690:2012
URICHIANU, Adrian, URICHIANU-TOMA, Sanda. Tendințele și provocările viitoare în educația fizică și sport. In: Sport. Olimpism. Sănătate, Ed. 3, 13-15 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția a 3-a, pp. 99-100. ISBN 978-9975-131-65-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sport. Olimpism. Sănătate
Ediția a 3-a, 2018
Congresul "Sport. Olimpism. Sănătate"
3, Chişinău, Moldova, 13-15 septembrie 2018

Tendințele și provocările viitoare în educația fizică și sport

Future trends and challenges in physical education and sport


Pag. 99-100

Urichianu Adrian1, Urichianu-Toma Sanda2
 
1 Universitatea „Titu Maiorescu”, Bucureşti,
2 Universitatea Româno-Americană, Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 14 iunie 2022


Rezumat

Deși educația fizică este predată ca parte a curriculumului în toate școlile, lipsa timpului adecvat pentru practicarea sportului este cauza interesului scăzut față de acest domeniu. Educația fizică școlară este singura disciplină din învățământul școlar și universitar, al cărui scop principal se adresează organismului, activității fizice, pregătirii și dezvoltării fizice și, implicit sănătății. Scopul acestei cercetări este de a identifica tendințele și provocările actuale în educația fizică și sport. Pe baza acestora, au fost discutate tendințele și provocările viitoare. Rezultate. S-a constatat că este necesar a dezvolta interesul elevilor pentru sport și alte activități fizice, făcând aceste practici mai interesante și creatoare de conștientizare cu privire la importanța lor. Profesorii vor trebui să aibă o mai mare eficiență în formarea strategiilor de predare prin utilizarea aplicațiilor tehnologice. Concluzii. Practicile actuale bazate pe curriculum, trebuie să fie completate și actualizate, pentru a genera interesul elevilor pentru educația fizică și activitățile sportive. Viitoarele provocări vor viza, în principal, atragerea de fonduri adecvate de la diverse organizații cu scopul de a sprijini copiii defavorizați, talentați, astfel încât aceștia să poată practica sportului. Tehnologia este un domeniu care va juca un rol important în extinderea și creșterea interesului pentru activitățile fizice.

Although physical education is taught as part of the curriculum in all schools, lack of adequate time for practicing sport is the reason for the low interest toward this field. School physical education is the only discipline in school and university education, whose primary purpose is to address the body, physical activity, training and physical development and, implicity health. The purpose of this research is to identify the current trends and challenges in physical education and sports. Based on these current challenges, future trends and challenges have been discussed. Results. It was found it necessary to develop students' interest in sports and other physical activities, making these practices more exciting and creative in their awareness of their importance. Teachers will need to be more effective in shaping teaching strategies by using technology applications. Conclusions. Current curriculum-based practices need to be complemented and updated in order to generate students' interest for physical education and sports activities. Future challenges will mainly target attracting adequate funding from various organizations to support disadvantaged, talented children so that they can practice sport. Technology is an area that will play an important role in expanding and increasing interest in physical activities.

Cuvinte-cheie
tendințe viitoare, educație fizică, sport, tehnologie, copil, talent,

future trends, physical education, sports, technology, child, talent