Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
345 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 09:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.776 (19) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 MICLEUŞANU, Zinaida, TOMAILÎ, Natalia. Aspecte reprezentative în definirea procesului de comunicare. In: Vector European, 2022, nr. 1, pp. 123-127. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.26 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.26 | ||||||
CZU: 316.776 | ||||||
Pag. 123-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acţiunea educaţională reprezintă o sumă, un sistem de acte de comunicare interumană bazate pe utilizarea limbajului, care nu are numai o dimensiune informaţională, cognitivă, ci şi una afectivă, legată de sensibilitatea, sentimentele, atitudinile, convingerile emiţătorului şi ale receptorului. În acest articol, prin delimitarea aspectelor reprezentative în definirea procesului de comunicare, intenționăm să analizăm că nu orice achiziţie poate fi realizată prin contact direct cu realitatea (prin observare, experimentare sau cercetare directă) sau prin eforturi personale ale celor care învaţă (prin descoperire în plan material). Uneori, modalitatea cea mai simplă pentru ca elevii să acceadă la nou este comunicarea verbală directă a acestuia, fireşte, cu condiţia receptării active a noului. Există unele cunoştinţe teoretice circumscrise cunoaşterii declarative (de exemplu: valorile unor constante din ştiinţele exacte, anumite denumiri şi sintagme consacrate, date factuale, informaţii punctuale, concepţii, teorii, principii etc.) care nu pot fi verificate nemijlocit în practică şi în cazul cărora este necesară utilizarea metodelor verbale. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, comunicare, Informaţie, relaţie, mesaj, interacţiune, language, communication, information, relationship, message, interaction |
||||||
|