Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-22 10:28 |
SM ISO690:2012 BULHAC, Ludmila, CALALB, Mihai. Utilizarea eficientă a softurilor educaționale și a laboratorului virtual în procesul educațional la fizică, treapta liceală. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 235-241. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 235-241 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea de față sunt prezentate și analizate, din perspectiva optimizării procesului educaţional la fizică, metodologii de utilizare a softurilor educaționale și a laboratorului virtual în cadrul orele de fizică, treapta liceală. Valoarea practică a cercetării este determinată de impactul metodologiei utilizate asupra formării la elevi a competenţelor de cercetare ştiinţifică. Sunt analizate beneficiile și dezavantajele unei serii de lucrări de laborator virtuale, propuse elevilor din clasele cu profil real. Rezultatele cercetărilor teoretice şi experimentale conduc spre concluzia certă că utilizarea în procesul de predare a fizicii a calculatorului împreună cu alte instrumente și tehnologiil digitale este o premiză pentru un învăţămînt de calitate. Mai multe statistici demonstrează schimbări pozitive în setul de competenţe al elevilor şi a surselor lor motivaţionale. |
||||||
Cuvinte-cheie softuri educaționale, instrumente didactice digitale, instruire interactivă, tehnologii informaționale și comunicaționale, aplicații de simulare |
||||||
|