Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
407 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 11:35
SM ISO690:2012
OLARU, Liliana, CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 216-220.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică


Pag. 216-220

Olaru Liliana1, Călţun Ovidiu-Florin2
 
1 Şcoala Gimnazială Bivolari, judeţul Iaşi,
2 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2022


Rezumat

Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal.

Cuvinte-cheie
cercetare, comunicare, nonverbală, elevi, instructiv, educativ, fizică