Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
452 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 11:35
SM ISO690:2012
, , CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 216-220.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică


Pag. 216-220

1, Călţun Ovidiu-Florin2
 
1 Şcoala Gimnazială Bivolari, judeţul Iaşi,
2 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2022


Rezumat

Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal.

Cuvinte-cheie
cercetare, comunicare, nonverbală, elevi, instructiv, educativ, fizică

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator></dc:creator>
<dc:creator>Călţun, O.</dc:creator>
<dc:date>2016</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>&Icirc;ntr-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală &icirc;mpreună cu cea verbală, formează un &icirc;ntreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că &icirc;n cadrul orelor de predare &icirc;nvăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; &icirc;n acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal dec&acirc;t prin verbal.</p></dc:description>
<dc:source>Fizica şi tehnologiile moderne (Ediția a 22-a) 216-220</dc:source>
<dc:subject>cercetare</dc:subject>
<dc:subject>comunicare</dc:subject>
<dc:subject>nonverbală</dc:subject>
<dc:subject>elevi</dc:subject>
<dc:subject>instructiv</dc:subject>
<dc:subject>educativ</dc:subject>
<dc:subject>fizică</dc:subject>
<dc:title>Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală &icirc;n procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>