Articolul precedent |
Articolul urmator |
452 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 11:35 |
SM ISO690:2012 , , CĂLŢUN, Ovidiu-Florin. Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 216-220. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare, comunicare, nonverbală, elevi, instructiv, educativ, fizică |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator></dc:creator> <dc:creator>Călţun, O.</dc:creator> <dc:date>2016</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Într-o comunicare preponderant verbală, cum este şi cea educaţională, comunicarea nonverbală şi cea paraverbală împreună cu cea verbală, formează un întreg bine structurat şi complex. Cercetarea efectuată a pornit de la faptul că în cadrul orelor de predare învăţare profesorul utilizează comunicarea nonverbală de cele mai multe ori inconştient; în acelaşi timp elevul din faţa sa transmite mult mai mult prin nonverbal decât prin verbal.</p></dc:description> <dc:source>Fizica şi tehnologiile moderne (Ediția a 22-a) 216-220</dc:source> <dc:subject>cercetare</dc:subject> <dc:subject>comunicare</dc:subject> <dc:subject>nonverbală</dc:subject> <dc:subject>elevi</dc:subject> <dc:subject>instructiv</dc:subject> <dc:subject>educativ</dc:subject> <dc:subject>fizică</dc:subject> <dc:title>Rolul tehnicilor de comunicare nonverbală în procesul instructiv educativ. exemple la disciplina şcolară fizică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>