Aspecte ale educației interculturale în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
433 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 22:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37:316.74+373.3 (1)
Educație (14334)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia, BUNESCU-URSU, Lucia. Aspecte ale educației interculturale în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 38-41. ISBN 978-9975-76-387-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 5, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Aspecte ale educației interculturale în clasele primare

CZU: 37:316.74+373.3

Pag. 38-41

Golubiţchi Silvia, Bunescu-Ursu Lucia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 11 mai 2022


Rezumat

Acest articol evidențiază aspecte ale educației interculturale, care punctează ideea ca elevii să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextele multiplicării sistemelor de valori. Problema interculturalității constituie un rezultat al cunoașterii mai multor culturi. Competenţa interculturală se formează prin intermediul activităţilor, realizate în mediul educaţional formal, nonformal şi informal, incluzând următoarele componente: cognitivă, afectivă şi comportamentală.

This article highlights aspects of intercultural education, which points to the idea that students make the best choice and orient themselves in the context of the multiplication of value systems. The problem of interculturality is a result of the knowledge of several cultures. Intercultural competence is formed through activities, carried out in the formal, non-formal and informal educational environment, including the following components: cognitive, affective and behavioral.

Cuvinte-cheie
educaţie interculturală, competenţă interculturală, activităţi, conţinuturi, elevi de vârstă şcolară mică,

intercultural education, intercultural competence, activities, contents, young school age students