Articolul precedent |
Articolul urmator |
433 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 22:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:316.74+373.3 (1) |
Educație (14334) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia, BUNESCU-URSU, Lucia. Aspecte ale educației interculturale în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 38-41. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37:316.74+373.3 | ||||||
Pag. 38-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol evidențiază aspecte ale educației interculturale, care punctează ideea ca elevii să facă cea mai bună alegere şi să se orienteze în contextele multiplicării sistemelor de valori. Problema interculturalității constituie un rezultat al cunoașterii mai multor culturi. Competenţa interculturală se formează prin intermediul activităţilor, realizate în mediul educaţional formal, nonformal şi informal, incluzând următoarele componente: cognitivă, afectivă şi comportamentală. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie interculturală, competenţă interculturală, activităţi, conţinuturi, elevi de vârstă şcolară mică, intercultural education, intercultural competence, activities, contents, young school age students |
||||||
|