Valorificarea mediului de învățare în aer liber în activitatea cu preșcolarii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
303 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 19:57
SM ISO690:2012
BRÎNDUȘA, Iftimia. Valorificarea mediului de învățare în aer liber în activitatea cu preșcolarii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 284-291. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Valorificarea mediului de învățare în aer liber în activitatea cu preșcolarii


Pag. 284-291

Brîndușa Iftimia
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The outdoor learning environment is not an alternative to learning in kindergarten, but a deepening, a personalization of the instructive-educational process; this environment, properly organized, becomes a source of knowledge, a stimulating, comfortable, creative, original space, conducive to the cognitive and socio-emotional development of the child. In the current educational context, dominated by frequent challenges and changes, we need to return to nature and connect children with it through various activities

Mediul de învățare în aer liber nu reprezintă o alternativă a învățării din grădiniță, ci o aprofundare, o personalizare a procesului instructiv-educativ; acest mediu, organizat corespunzător, devine o sursă de cunoaștere, un spațiu stimulativ, confortabil, creativ, original, favorabil dezvoltării cognitive și socio-emoționale a copilului. În contextul educațional actual, dominat de provocări și schimbări frecvente, este nevoie să ne întoarcem la natură și să conectăm copiii cu ea prin activități diverse.

Cuvinte-cheie
outdoor learning environment, cognitive development,

mediu de învățare în aer liber, dezvoltare cognitivă