Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 19:57 |
![]() BRÎNDUȘA, Iftimia. Valorificarea mediului de învățare în aer liber în activitatea cu preșcolarii. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 284-291. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.19, Partea 1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 284-291 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The outdoor learning environment is not an alternative to learning in kindergarten, but a deepening, a personalization of the instructive-educational process; this environment, properly organized, becomes a source of knowledge, a stimulating, comfortable, creative, original space, conducive to the cognitive and socio-emotional development of the child. In the current educational context, dominated by frequent challenges and changes, we need to return to nature and connect children with it through various activities |
||||||
Cuvinte-cheie outdoor learning environment, cognitive development, mediu de învățare în aer liber, dezvoltare cognitivă |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Brîndușa, I.</creatorName> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Valorificarea mediului de învățare în aer liber în activitatea cu preșcolarii</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-235-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>outdoor learning environment</subject> <subject>cognitive development</subject> <subject>mediu de învățare în aer liber</subject> <subject>dezvoltare cognitivă</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The outdoor learning environment is not an alternative to learning in kindergarten, but a deepening, a personalization of the instructive-educational process; this environment, properly organized, becomes a source of knowledge, a stimulating, comfortable, creative, original space, conducive to the cognitive and socio-emotional development of the child. In the current educational context, dominated by frequent challenges and changes, we need to return to nature and connect children with it through various activities</p></description> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Mediul de învățare în aer liber nu reprezintă o alternativă a învățării din grădiniță, ci o aprofundare, o personalizare a procesului instructiv-educativ; acest mediu, organizat corespunzător, devine o sursă de cunoaștere, un spațiu stimulativ, confortabil, creativ, original, favorabil dezvoltării cognitive și socio-emoționale a copilului. În contextul educațional actual, dominat de provocări și schimbări frecvente, este nevoie să ne întoarcem la natură și să conectăm copiii cu ea prin activități diverse.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>