Aspects of efficiency of composition writing activities in primary classes
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
396 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 23:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.45 (6)
Educație (14391)
SM ISO690:2012
POPA, Natalia. Aspecte de eficientizare a activităților de scriere a compunerilor în clasele primare. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 163-172. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Aspects of efficiency of composition writing activities in primary classes

Aspecte de eficientizare a activităților de scriere a compunerilor în clasele primare

CZU: 372.45

Pag. 163-172

Popa Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

This article proposes a brief synthetic approach of the main landmarks regarding the design and development of writing workshops within the discipline Romanian language and literature in primary schools. The most common difficulties of students in the formation of written communication skills through compositions are presented. Several methodological solutions are proposed for the 4th grade, which were experimented within the coordination of students' scientific research.

În acest articol se propune o succintă abordare sintetică a principalelor repere privind proiectarea și realizarea atelierelor de scriere în cadrul disciplinei Limba și literatura română în clasele primare. Se prezintă cele mai frecvente dificultăți ale elevilor în formarea competenței de comunicare scrisă prin compuneri. Se propun câteva soluții metodologice pentru clasele a IV-a, care au fost experimentate în cadrul coordonării cercetărilor științifice ale studenților.

Cuvinte-cheie
primary education, composition, writing workshop,

învăţământ primar, compunere, atelier de scriere