Articolul precedent |
Articolul urmator |
532 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 21:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.314.6 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Învăţarea bazată pe proiecte – o metodă de implementare a abordării STEAM în educaţie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 324-329. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
|||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:371.314.6 | |||||||
Pag. 324-329 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Problema corelațiilor interdisciplinare și implementarea lor la ore este o mare provocare dacă nu există o poziție clară la nivelul colectivului cu privire la importanța planificării învăţării. Degeaba toată bunăvoința de a se realiza ora care, să zicem, leagă tema luminii în fizică și biologie, dacă elevii nu au învăţat încă despre plante sau dacă natura luminii la fizică este planificată pentru un alt an. Articolul oferă câteva sfaturi practice cu privire la modul de a începe, organiza și evalua învăţarea bazată pe proiecte STEAM. |
|||||||
Cuvinte-cheie abordarea STEAM, învățarea bazată pe proiecte, evaluarea proiectelor, organizarea învăţării bazate pe proiecte, STEAM approach, project-based learning, project evaluation, project-based learning organization |
|||||||
|