Învăţarea bazată pe proiecte – o metodă de implementare a abordării STEAM în educaţie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
532 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 21:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.314.6 (9)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
VASCAN, Teodora. Învăţarea bazată pe proiecte – o metodă de implementare a abordării STEAM în educaţie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 324-329. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Învăţarea bazată pe proiecte – o metodă de implementare a abordării STEAM în educaţie

CZU: 37.016:371.314.6

Pag. 324-329

Vascan Teodora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

Problema corelațiilor interdisciplinare și implementarea lor la ore este o mare provocare dacă nu există o poziție clară la nivelul colectivului cu privire la importanța planificării învăţării. Degeaba toată bunăvoința de a se realiza ora care, să zicem, leagă tema luminii în fizică și biologie, dacă elevii nu au învăţat încă despre plante sau dacă natura luminii la fizică este planificată pentru un alt an. Articolul oferă câteva sfaturi practice cu privire la modul de a începe, organiza și evalua învăţarea bazată pe proiecte STEAM.

The issue of interdisciplinary correlations and their implementation in the classroom is a major challenge if there is no clear position at the collective level on the importance of learning planning. In vain all the goodwill to realize the hour which, say, connects the subject of light in physics and biology, if the students have not yet learned about plants, or if the nature of light in physics is planned for another year. The article provides some practical tips on how to start, organize, and evaluate STEAM project-based learning.

Cuvinte-cheie
abordarea STEAM, învățarea bazată pe proiecte, evaluarea proiectelor, organizarea învăţării bazate pe proiecte,

STEAM approach, project-based learning, project evaluation, project-based learning organization