Articolul precedent |
Articolul urmator |
361 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 14:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[338+316.346.32-053.2]:303.4 (1) |
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2939) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (982) |
Metode ale științelor sociale (176) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Mihail. Abordări metodologice privind evaluarea situaţiei economico-sociale a copiilor aflaţi în dificultate. In: Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, : Ştiinţe biologice şi chimice Ştiinţe fizice şi matematice Ştiinţe economice, 22-23 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 150-155. ISBN 978-9975-159-16-6.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, 2021 | ||||||
Conferința "Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, Dept" Chişinău, Moldova, 22-23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [338+316.346.32-053.2]:303.4 | ||||||
Pag. 150-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article aims to make a review of current methodological approaches that are used in the evaluation of the economic and social situation of children in difficulty after establishing some theoretical-conceptual considerations on the term ”child in difficulty” and other terms associated with it. In the paper are analyzed such approaches as: quantitative and qualitative; transversal and longitudinal; participatory; observational; graphical; imaginative and others. |
||||||
Cuvinte-cheie child in difficulty, economic, evaluation, methodology, social |
||||||
|