Abordări metodologice privind evaluarea situaţiei economico-sociale a copiilor aflaţi în dificultate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
362 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 14:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[338+316.346.32-053.2]:303.4 (1)
Situație economică. Politică economică. Conducerea economiei. Planificarea economiei. Producție. Servicii. Prețuri (2939)
Structură socială. Societatea ca sistem social (982)
Metode ale științelor sociale (176)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Mihail. Abordări metodologice privind evaluarea situaţiei economico-sociale a copiilor aflaţi în dificultate. In: Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, : Ştiinţe biologice şi chimice Ştiinţe fizice şi matematice Ştiinţe economice, 22-23 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, pp. 150-155. ISBN 978-9975-159-16-6..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, 2021
Conferința "Metodologii contemporane de cercetare şi evaluare, Dept"
Chişinău, Moldova, 22-23 aprilie 2021

Abordări metodologice privind evaluarea situaţiei economico-sociale a copiilor aflaţi în dificultate

Methodological approaches regarding the evaluation of the economic and social situation of children in difficulty

CZU: [338+316.346.32-053.2]:303.4

Pag. 150-155

Ciobanu Mihail
 
Școala Doctorală Științe Economice, USM
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2022


Rezumat

This article aims to make a review of current methodological approaches that are used in the evaluation of the economic and social situation of children in difficulty after establishing some theoretical-conceptual considerations on the term ”child in difficulty” and other terms associated with it. In the paper are analyzed such approaches as: quantitative and qualitative; transversal and longitudinal; participatory; observational; graphical; imaginative and others.

Cuvinte-cheie
child in difficulty, economic, evaluation, methodology, social