Reglarea afectivă în procesul educațional – premise practice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
421 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:37.013 (1)
Psihologie (3397)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Reglarea afectivă în procesul educațional – premise practice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 241-248. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Reglarea afectivă în procesul educațional – premise practice

CZU: 159.942:37.013

Pag. 241-248

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

În situația crizei pandemice tot mai multă atenție acordăm reglării afective. Reglarea afectivă ca direcție ce controlează, modifică, redirecționează reacția comportamentului dezechilibrat. Exersarea afectivă prin activități și exerciții practice va contribui la menținerea echilibrului afectiv. Astfel, schimbările din societate determină ca personalitatea să aibă o bună capacitate de adaptare prin reglarea afectivă în procesul educațional.

In the period of the pandemic crisis, we are paying more and more attention to emotional regulation. Affective regulation as a direction that controls, modifies, redirects the reaction of unbalanced behavior. Affective practice through hands-on activities and exercises will help to maintain emotional balance. Thus, social changes determine the personality to develop a good ability to adapt through emotional regulation in the educational process.

Cuvinte-cheie
procese afective, reglare afectivă, reglare emoţională, activități și exerciții practice,

affective processes, affective regulation, emotional regulation, activities and practical exercises