Articolul precedent |
Articolul urmator |
421 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:37.013 (1) |
Psihologie (3397) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Reglarea afectivă în procesul educațional – premise practice. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 241-248. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:37.013 | ||||||
Pag. 241-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În situația crizei pandemice tot mai multă atenție acordăm reglării afective. Reglarea afectivă ca direcție ce controlează, modifică, redirecționează reacția comportamentului dezechilibrat. Exersarea afectivă prin activități și exerciții practice va contribui la menținerea echilibrului afectiv. Astfel, schimbările din societate determină ca personalitatea să aibă o bună capacitate de adaptare prin reglarea afectivă în procesul educațional. |
||||||
Cuvinte-cheie procese afective, reglare afectivă, reglare emoţională, activități și exerciții practice, affective processes, affective regulation, emotional regulation, activities and practical exercises |
||||||
|