Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-14 14:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4416) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4068) |
![]() PLĂMĂDEALĂ, Victoria, STRATAN, Valentina. Simularea didactică – modalitate de formare a competențelor profesionale la asistenții sociali. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.2, pp. 51-54. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-178-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 51-54 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The social worker must face the challenges and take responsibility for solving complex situations in terms of professional standards. In our opinion this can only be possible if the social worker during training using creative methods, modeling reality simulation. Simulation has many advantages over other methods of training in social work. |
||||||
Cuvinte-cheie social worker, professional standards, modeling reality simulation, training in social work |
||||||
|