Leadership in educație: premise de dezvoltare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
339 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 17:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.46:37:005.322 (1)
Procese sociale. Dinamică socială (581)
Educație (14334)
Activități manageriale (431)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Leadership in educație: premise de dezvoltare. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 127-131. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Leadership in educație: premise de dezvoltare

CZU: 316.46:37:005.322

Pag. 127-131

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

Leadership in education, more often is associated with educational management, in fact, it is more than the relationship of administration, organization, it is an interrelation that characterizes the leader as a promoter of qualitative changes in education. In this context, the state’s educational policies manage the continuous development of teachers / leaders in order to make the educational process more efficient. The transformational leader in education is emotionally intelligent: emotionally balanced, he is the one who motivates in career, he contributes to the increase of the performance and the inspiration of the group members.