Articolul precedent |
Articolul urmator |
339 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 17:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.46:37:005.322 (1) |
Procese sociale. Dinamică socială (581) |
Educație (14334) |
Activități manageriale (431) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Leadership in educație: premise de dezvoltare. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 127-131. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.46:37:005.322 | ||||||
Pag. 127-131 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Leadership in education, more often is associated with educational management, in fact, it is more than the relationship of administration, organization, it is an interrelation that characterizes the leader as a promoter of qualitative changes in education. In this context, the state’s educational policies manage the continuous development of teachers / leaders in order to make the educational process more efficient. The transformational leader in education is emotionally intelligent: emotionally balanced, he is the one who motivates in career, he contributes to the increase of the performance and the inspiration of the group members. |
||||||
|